Maxi dress #2

Ja, jeg skylder jer jo lige et billede af den sidste ting fra min asos-pakke. Det er som om den er en anelse længere end den sorte, og det gør mig jo bestemt ikke noget!

I dag er jeg i gang med en kæmpestor oversættelse samtidig med at håndværkere er ved at sætte nye døre i hele opgangen. Argh! Senere står den på kakao og boller hos sød veninde. Hyggeligt!

God onsdag til alle!

5 responses to “Maxi dress #2

  1. Hvor er den bare fin til dig! (Og hvor er du BRUN! 🙂 )

  2. Tak! 🙂 Og tror altså bare det er billedet der snyder mht. farven. 😉

  3. Hejsa, super fed blog og stil du har! Jeg kan rigtig godt lide dine enkle og alligevel stylish outfits.
    Jeg overvejer selv at købe maxi-kjolen, men jeg er desværre ikke så høj, så må jeg spørge hvor høj du er da du synes den er lidt for kort?

    • Mange tak skal du have! 🙂 Jeg er 1,80 høj, så derfor bliver den lige det korteste til mig. Det drejer det sig dog mest om den sorte version – synes den grå virker lidt længere.

  4. Wow, ja så kan jeg bedre forstå at den er lidt forkort.. Tror dog ikke det bliver et problem for mig når jeg kun er 1,60.. Tror faktisk mere at jeg skal være bange for det modsatte.
    Men tak for svaret ! 🙂

Skriv et svar

