Ugens outfit

Hæ, så så man lige mig blive udvalgt på StyleGallery igen! Dejligt. Tænk sig, at det kan lade sig gøre med så krøllet en nederdel (please don’t tell!) og uden make-up! 😉 Alle mine outfits derinde er vist luftet her på bloggen allerede, men hvis du alligevel vil se min profil, så findes den her.

6 responses to “Ugens outfit

  1. Jeg er osse vild med at sættet er både klassisk og up-to-date..

  2. Hold nu kæft, far! 😀

  3. tillykke :d forresten har du set at dit tidligere billede fra stylegallery er blevet vidst på costumes (?) hjemmeside.. mener det var den, det er sgi da for sejt !

    • Tak! Ja, det har jeg. 🙂 Men så vidt jeg er informeret, så er det bl.a. også dem der står bag Stylegallery, så mon ikke koblingen kommer derfra. 😉

  4. ja det tror jeg du har ret i 😛 men alligevel at de lige valgte dit billede :)!

  5. Ja, du er super fin Sofie. Ingen tvivl om at det skulle være dig.
    – og ikke helt dårligt at have en far, der rent faktisk ved hvad en blog er (jeg forsøger stadig at forklare min det. Det er noget med en hjemmeside om mode, er hans ord, når han forklarer det til andre)

Skriv et svar

