Monki business

Monki har netop lanceret deres nye kollektion på hjemmesiden. Jeg er måske en anelse… skuffet? Synes slet ikke jeg ville eje lige så mange ting som jeg plejer, og synes heller ikke at udvalget var lige så stort. Måske kommer der mere til senere – nogen der ved noget om det? Meeeen man skulle da være et skarn, hvis man ikke kunne finde én eneste ting, der mangler i garderoben. Mit valg er faldet på denne fine jakke til 400 DKK. Den kommer i butikkerne til marts.

Udover denne jakke, så var det deres udvalg af sko, der imponerede mest. Du kan fx finde disse:

PS: Nej, jeg ved sgu heller ikke rigtig med badetøflerne i nederste højre hjørne. Tror måske godt de kunne have muligheder, når de kommer på! Og så koster de kun 100 bobs! Se hele kollektionen her.

Skriv et svar

