Nude

Her ser I så et andet af mine køb fra asos, nemlig en flot nude-farvet kjole. Beklager de manglende accesories (omend det altid er lidt småt med dem, når det nu er mig der bestemmer), men havde ikke det vilde med på familiebesøg. Synes den har en rigtig fin udskæring, men man skal lige passe på, at bh-stropperne ikke sniger sig frem i lyset.

Jeg er vel hjemme i København igen – hvor pokker blev alt sneen af?! Tror lige jeg skal et smut i Stof 2000 – har en idé inde i hovedet som snart er nødt til at blive ført ud i livet.

Og så havde bloggen rekordmange besøgende i går, hurra!! Tusind tak til alle jer, der følger med!

8 responses to “Nude

  1. Den er super fin, og klæder dig godt!

  2. Den er bare rigtig fin! 🙂 og rigtig pæn til dig. Det er altså ikke alle som kan bære nude-trenden inkl. mig selv desværre.. :/ Men du gør det godt 😀

  3. Wow, den er godt nok flot til dig den kjole 🙂 Jeg kan se, at den er udsolgt i mange størrelser inde på Asos. Hvordan synes du, den er i størrelsen? Og hvilken størrelse har du den i? Jeg kunne nemlig også godt tænke mig den 🙂

    • Hej Camilla. Nå, så blev den sørme hurtigt udsolgt! Jeg tog den i en str. 10, det er den størrelse jeg altid tager. Det er en 36/38, efter min vurdering. Synes denne er meget normal i størrelsen. 🙂 Men man skal lige være opmærksom på at den er noget gennemsigtig, selvom det ikke rigtig ses på billederne.

  4. Tusind tak for dit hurtige svar 😀 Det er også den størrelse, jeg plejer at bestille derinde fra. Men det er altid dejligt at høre andres meninger 😉 Kjolen ser en smule nedringet ud, tror du, det ville se for voldsomt ud til mig, når jeg bruger en str. d/e i bh? Undskyld for alle mine spørgsmål, men synes bare, at ting fra Asos godt kan snyde engang imellem 🙂 Men synes bare, den er så flot på dig. Og den er udsolgt i str. 6, 8 og 10 lige nu i hvert fald..

  5. Det var så lidt. 🙂 Pyyyh, nu skal jeg jo ikke gøre mig til smagsdommer over hvad der vil klæde dig, men umiddelbart kan det godt være det vil blive lidt for voldsomt – den er nemlig ret nedringet, ja. Men du skal selvfølgelig bare gøre som du selv synes – alternativt kan den jo ryge retur! 😉

  6. Jeg kan egentlig også godt se, at det var et rimelig svært spørgsmål – men tusind tak for dine svar i hvert fald 😀 Det har du ret i.. Efter at have set den på dig, bliver jeg nok nødt til at bestille den 🙂 Den er bare så flot!

Skriv et svar

