Maxi dress #1

Dette er min nye kjole fra asos i aktion! Jeg er selv ret godt tilfreds med den – dog synes jeg, at den er en anelse for kort og at udskæringen er liiige frisk nok. Men hvad pokker! Hvad synes I? Og om maxi-trenden i det hele taget?🙂 I skal nok få mine andre køb at se på et andet tidspunkt.

7 responses to “Maxi dress #1

  1. jeg synes den er fantastisk til dig🙂
    hvordan er den i str? har selv lige bestilt den for et par dage siden og venter nu spændt på den kommer🙂 hvor længe gik der fra du havde bestilt til den kom?
    Tak for en super god blog, dejligt at du vil dele dine køb, din lækre mad og tanker med os.

    • Tak!🙂 Den er meget normalt i størrelsen, dog er der ikke så meget “form” i den + de andre ting jeg har skrevet i indlægget. Jeg bestilte 31/12 og modtog d. 5/1. Dejligt med rosen og tak fordi du læser med!

  2. Hej søde!
    Hvor er den fin til dig!🙂 Og sikke brun du ser ud..
    Men tror nu stadig jeg er for lille til at hoppe med på maxi-bølgen..😛
    Knus Sara (fra Mag)

  3. jeg er vild med maxi-tendensen. har syet min egen nederdel, og skal have en lignende kjole også.

    OG den klær dig. meget🙂

    xno3.blogspot.com

  4. Sara: Tusind tak – tror nu det er lyset der falder til min fordel!😉

    No.3: Tak skal du have. Jeg har også tidligere syet min egen – nemt!🙂

  5. Hej sofie. Først rigtig lækker blog du har dig . Jeg er først lige begyndt at kigge på de mange forskellige blogger, på grund af en veninde som virkelig er tosset med det . Men er virkelig vild me din blog, der er jo lidt af hvert fra hverdaden kan man jo sige. Men ville egentlig høre, hvor høj du var ? Synes nemlig de lange kjoler er vild flotte, men tro desværre jeg er for kort til dem:/ trist trist .

    • Hej hej! Velkommen til blogland, man bliver hurtigt afhængig!😉 Jeg er 1,80 høj, så jeg har nærmest det modsatte problem – kjolerne bliver ofte for korte til mig!

Skriv et svar

