Jeg er sgu sneet inde!

Jeps. Hos mine forældre. Der er sne all over. Jeg havde frygtelig travlt i går, så derfor fik jeg slet ikke lavet blogindlæg. Det er helt nyt for mig! Formåede dog både at have besøg af min farfar, spise umanerlig meget god mad, være til fødselsdag hos min veninde – og da min kæreste så skulle hente mig i nat, sad han fast midt på vejen. Not very nice! Heldigvis fik jeg et lift og kom sikkert hjem – og løb gennem sneen kl. 2 i nat med min kæreste i hånden (ok, det lyder lidt mere romantisk end det rent faktisk var.)

Det er begrænset hvad man kan give sig til udover at hygge sig, men det er jo heller ikke at foragte. Har overvejet kælkning, men det er simpelthen for koldt at begive sig udenfor. Måske kan jeg få taget lidt billeder af mit nye tøj. Håber I hygger jer inden for i varmen!

Skriv et svar

