Hvad pakken fra asos gemte…

Ja, det er nok ingen overraskelse, at de to maxi-kjoler, jeg har fablet om i tusind år, var med i pakken. Men så kom jeg altså også lige til at købe kjolen på det sidste billede. Den er altså perfekt til foråret! Lange ærmer og nude-farvet, det kan jo næsten ikke blive bedre.

Maxi-kjolerne er måske liiige det korteste – jeg tror de er omtrent samme længde på modellos som på mig. Ville nok gerne have haft dem en anelse længere, men pyt. Så skal jeg da ikke døje med sne og slud på kjolen! 😉 Den sidste kjole er virkelig gennemsigtig – lidt skuffende, for sådan ser det slet ikke ud på modellen, men det burde jeg måske have sagt mig selv at den ville blive. Alt i alt nogle fine køb til 600 kr. i alt. 🙂

3 responses to “Hvad pakken fra asos gemte…

  1. Tillad en vrissen gammel mand at spørge: “Lange ærmer og nude….” – hvad er “nude” i den sammenhæng?

  2. Faaaaar… Det er da farven! Hudfarvet, om du vil. 😉

  3. Ja jeg vidste det heller ikke!!

Skriv et svar

