Hjemmelavet sushi på en onsdag

Jeps, det er nemlig hvad jeg har fået til aftensmad i dag – læks! Jeg laver det altså uden fisk, da det er nemmest og jeg bedst kan lide det sådan, men man kan jo sagtens putte en lille laks i, hvis man skulle få lyst. Så længe der er soya og masser af wasabi til, så er jeg tilfreds! Min bambusmåtte var blevet væk, så jeg måtte improvisere mig frem og klippeklistre en sammen af bagepapir og staniol. Det gik også an!

Her ser I lidt “making of”-fotos – dog taget med det gamle kamera, da memorykortet sad der i og jeg ikke kunne overskue at skifte i sushikampens hede:

2 responses to “Hjemmelavet sushi på en onsdag

  1. Kan vi ikke få “opskriften”? 🙂 Det ser rigtig lækkert ud!

    • Hehe, det er lidt svært at give en decideret opskrift på. Du kan starte med at købe et såkaldt sushi-kit. De fås både i mindre udgaver i Føtex osv. til ca. 60 kr., men de kan også fåes i LetzSushi til 250 kr. – jeg synes sidstnævnte er bedst, og der er mange flere dele og større bøtter af det hele. Der følger en brugsforvirring med til den fra Letz. Det er ikke så svært. 😉

Skriv et svar

