Mit nye kamera

Jaha, jeg er nemlig blevet den lykkelige ejer af et Canon 450D! Hvor fedt er det lige?! Jeg glæder mig helt vildt til at sætte mig ind i alle funktionerne, og ikke mindst til at tage en masse fotos med det. Jeg håber de bliver bedre end med det kamera, jeg har været vant til at bruge – det kan næsten kun gå den vej! 😉 Det bliver nok lidt mærkeligt at skulle slæbe rundt med sådan en stor klods, men så ser man sgu da sådan lidt professionel ud! 😛 Juhuu!

6 responses to “Mit nye kamera

  1. hahaha det er altid en start at SE prof ud.

  2. Lækkert 😀 Hvad måtte slippe for sådan et ?? skal nemlig selv ud og købe et “godt” kamera ala dit, da jeg skal ud og rejse, men er lidt i tvivl om hvilke der er bedst og hvad priserne er ..

  3. Du kan se det her: http://www.wupti.com/Produkter/Foto/Digitalkameraer/2758B017_%28Wupti%29.html
    Det er også dejligt at have et godt kamera – fortryder lidt at jeg ikke havde et bedre, da jeg var i Australien og New Zealand.

  4. Tak for linket 😀 Glæder mig til at se billederne og måske høre din vurdering af kameraet??

  5. Hej Sofie

    Har selv lige købt dit kamera i går , er du glad for det og hvad synes du om størrelsen nu?

    Camilla //

    • Hej Camilla. Jeg er rigtig glad for det!! Har dog stadig ikke fået læst manualen, men jeg tror man kan få rigtig mange gode tips deri. Kan kun anbefale kameraet. 🙂

Skriv et svar

