Skeer fra Rice

Jeg prøvede ihærdigt at komme i tanke om en tvetydig, finurlig overskrift, men måtte opgive. Havde endda fat i bogen “Danske talemåder”, som jeg i øvrigt har fået af min farfar og er vældig glad for, men her var der ikke megen hjælp at hente. Jeg var ude i noget med “ris til egen ske” og “at bide skeer med… nogen?”, men som I kan høre, så fungerer det ikke optimalt. Sikke mange overvejelser man skal gøre sig før man blogger! 😉

Nå, men overskriften er jo faktisk meget beskrivende: Da jeg var på besøg hos min kærestes forældre i går, havde hans mor købt disse fine skeer fra Rice til mig. Yes! De er allerede blevet brugt til at røre rundt i appelsin/gulerodssaften her til morgen. I øvrigt fik vi noget fænomenalt godt, men simpelt, aftensmad hos dem i går – jeg er nødt til at lave en efterligning en dag! Jeg kan afsløre så meget, at det indholdt kylling, kartofler, spinat, tomat, hvidløg og lækkert hjemmebagt brød.

2 responses to “Skeer fra Rice

  1. Jeg kender hende som designer Rice… min mor og hende er gode venner 🙂

Skriv et svar

