Nytårsaften 2009/2010

Hæ, der er ikke mange bloggere, der har opdateret her til morgen. Hvorfor mon?😉 Jeg har en evne til aldrig at kunne sove længe, så derfor kan jeg jo ligeså godt fordrive tiden med at vise jer mit outfit fra i går.🙂

Aftenen i går forløb i øvrigt planmæssigt og i godt selskab. Jeg følte ikke rigtig, at det virkelig var nytårsaften. Måske var det mangel på alkohol – der var ellers rigeligt af det…

Og se så lige hvor flot min kæreste så ud i tøjet i går:

6 responses to “Nytårsaften 2009/2010

  1. Ham dér Dr. Watson ser nice ud!

  2. ….og det gør du jo bestemt osse!

  3. Hvilket mærke og farve er din læbestift? Den er flot!

  4. Jeg ved ikke om du ser denne kommentar, mne hvor er din kjole fra – den ser rigtig flot ud:)

Skriv et svar

