Hovsa!

Så kom jeg altså lige til at bestille lidt fra H&Ms netshop. Havde ellers bestemt mig for, at jeg ikke ville købe mere, men så talte jeg med min mor i telefonen, og som hun sagde, så “kan man jo ikke blive ved med at vise de samme 80 år gamle sko på bloggen.”

Derfor blev jeg altså nødt til at hapse de her par sko:

Sko fra H&M til 179 kr.

Sandaler fra H&M til 79,95 kr.

Sandalerne røg med, fordi man jo skal bestille for min. 199 kr. (har jeg ladet mig fortælle, ellers er det bare en god undskyldning!) Begge dele står til levering i uge 4, så det er der jo ikke så længe til. Så er spørgsmålet bare om de ændrer det igen…

Forresten giver koden 8556 25% rabat på den dyreste vare. Win!

6 responses to “Hovsa!

  1. Hehe. Kom lige forbi din blog og kan se, at vi har bestilt præcis de samme varer. Jeg har set skoene (dem med kilehæl) i divided idag, og de ser virkelig fine ud. Så vi kan godt glæde os 🙂

    • Nå, er de virkelig allerede kommet i butikkerne? Turde bare næsten ikke tage chancen og satse på at få fat i dem i butikkerne, for kunne forestille mig, at de bliver revet væk! Men ja, jeg glæder mig i hvert fald! 🙂

  2. Tror faktisk minimums beløbet kun er 179, som dog ikke er særlig meget lavere d: Fin blog du har 🙂 Tjek endelig min ud, hvis du har lyst!

  3. Ja, de er allerede kommet. Der var kun str.36 og 40 + 41 tilbage. De er virkelige fine. Glæder mig også til de kommer 🙂

  4. Pingback: Tør man bestille sko fra H&M – igen? « Sofies

Skriv et svar

