Dagens outfit

T-shirt og bælte: Monki, jeans: Gina Tricot (once again!), støvler: H&M, ring: Fra Jagtvej 199

Vips, så så man lige mine nye ting in action! Tror måske nok jeg vil sætte bæltet til noget lidt mere højtaljet næste gang, men dette går da også an. Har foldet ærmerne på t-shirten op, da de ellers kan syne lige rigeligt store. Men alt i alt synes jeg det er et fint outfit!

Og så er det i aften det går løs. Det skal nu nok blive hyggeligt, selvom nytår ikke just er min favorit-aften. Som sagt skal jeg have en gammel kending på, nemlig min sorte Gina Tricot-kjole med lange ærmer, skulderpuder og mesh på ryggen, sorte strømper og støvler og så selvfølgelig røde læber! Må se om jeg ikke kan få taget et foto senere.

Som så mange andre bloggere vil jeg takke alle jer, som har fulgt med på bloggen i år. Selvom min blog ikke har eksisteret så længe, så er jeg rigtig glad for og overrasket over, hvor mange der allerede følger med. Det er så dejligt at vide, at der er nogen der gider at læse hvad jeg har på hjerte – og så er det skønt når I tager jer tid til at kommentere, så fortsæt endelig med det!

Godt nytår til alle!

5 responses to “Dagens outfit

  1. Jeg kan rigtig godt lide din blog og dine outfit billeder!! Ser frem til at følge din blog i det nye år også 🙂 God aften og godt nytår!

  2. Jeg kan vildt godt lide din outfit, og sandalerne som du har købt for 179 🙂
    – jeg bestilte de sandaler for 2-3 dage siden, og der stod der så at jeg først vil få dem i Marts?

  3. Tak for din kommentar, Enida. 🙂 Ja, jeg havde også set at sandalerne stod til levering i marts, men de har åbenbart ændret det. Måske har de også gjort det ved dig, du kan gå ind på din H&M-konto og tjekke.

  4. super fedt outfit – love it!

Skriv et svar

