Udsalgsfund

Som sagt begav jeg mig tidligere i dag ud i udsalgshelvede, men jeg var faktisk positivt overrasket – der var slet ikke så mange mennesker som jeg frygtede! Min teori er også, at mandag havde alle folk abstinenser efter at komme ud og kigge på butikker, når det nu var så længe siden, tirsdag var alle dem ude, der ikke kunne overskue alle menneskene mandag, og i dag skulle alle handle mad ind til nytåret. Sådan det næsten være.

Nå, men for at komme til sagen, så fik jeg købt to ting i Monki. De var meget billige, så jeg var faktisk nødt til at have dem med hjem. Bæltet kostede 100 bobs, og t-shirten var på tilbud til en 50’er. Fedt! Derudover var jeg et smut forbi Jagtvej 199 og fandt den fine ring til kun 50 kr. I øvrigt var der en pige fra Trendsales forbi i morges for at købe to ting af mig til 400 kr., så jeg havde jo lidt penge på lommen.

Om lidt kommer min veninde og hendes kæreste og spiser hjemmelavede burgere og ovnkartofler. Bagefter skal vi i biografen og se Sherlock Holmes. Hyggeligt! God aften til jer alle!

PS: Jeg googlede lige for at finde en opskrift på chilimayo til burgerne. Vidste I der var en by i Bolivia, der hed Chilimayo? Hæ! 😀

2 responses to “Udsalgsfund

  1. Super fede ting 🙂 Især bæltet!

Skriv et svar

