Fletning

Jeg har altid været virkelig fummelfingret, når det gælder “bondefletning”, men så fandt jeg en guide hos Trine fra Presenting som viste mig hvordan man skulle gøre. Så i går aftes kl. 23 gav jeg mig til at flette på livet løs, og det fungerede sgu! Er stolt.

Her til morgen har jeg så lavet endnu en, og det er den I kan se herunder:

Hvis du også vil flette, så kan du finde Trines guide her.

Nu vil jeg hoppe en tur ud i bytteræset sammen med alle de andre mennesker. Pyyyh…

Skriv et svar

