Pastelperfektion

Taske: 99 kr., blomst: 29,95 kr., top: 59,95 kr., halskæde: 79,95 kr., blazer: 399 kr., sko: 179 kr., halskæde: 79,95 kr., nederdel: 179 kr. Alt fra H&M.

Jamen… Det er jo næsten helt utroligt, hvad H&M kan præstere! Forår, solskin, kølig brise i håret og så dette sæt. Så er man altså godt kørende! Lige nu er jeg glad for, at jeg ønskede mig gavekort til H&M i julegave – og fik hele tre af slagsen!

8 responses to “Pastelperfektion

  1. okay, jeg må bare ha de sko!! 🙂

    • Ja, jeg er godt nok også hooked på dem! 😉 Desværre står de først til levering i marts på hjemmesiden, og så ved man jo ikke om man er blevet træt af dem til den tid.

  2. Lækker collage, men desværre er blazer vist allerede udsolgt.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  3. Syntes virkelig også bare H&M har meget flot at tilbyde her op til foråret! Og bestilte skoene i mandags ligeså snart jeg så dem for de er da godt nok for fede! kan slet ikke vente til de kommer! 😀 godt nytår til alle forresten! (:
    Gik forbi min helt nyoprettede blog: http://realbizzare.blogspot.com/

    • Ja, de har rigtig mange fine ting. 🙂 Mht. skoene så jeg du skrev, at du håbede du ville få dem inden nytår, og så vil jeg bare sige, at de hos mig først stod til levering i marts, da jeg ville bestille dem. Så der går jo lige lidt tid.
      Også godt nytår til dig!

  4. Hej Sofie
    Super fin blog, du har! (Efter dine mange hints på Magazine om at tjekke den ud, har jeg endelig fået taget mig sammen 😉
    Jeg vil lige sige, at jeg har bestilt skoene på hjemmesiden, og nu står der, at de kommer i uge 7 – så det er jo ikke så længe at vente… Jeg krydser fingre for, at de ikke ændrer det til marts igen 😀

Skriv et svar

