Ups…

Men altså, jeg kan jo ikke rigtig gøre for det! Det er fordi jeg har spist så mange søde sager i julen og så har jeg ikke fået trappet ned. Fik bare en helt utrolig lyst til bland-selv-slik. Det må være min største last! Det er bare så fedt, at man kan få alle de gode ting. Jeg nævner i flæng: Tivoli- og romkugler (som alle andre hader – undtagen min kæreste, yes!), sure og salte stjerner, chokoladeovertrukne skumsvampe og så videre…

Er du enig med mig i min fantastiske sliksmag eller synes du det er alle de klammeste ting jeg har valgt? 😛

4 responses to “Ups…

  1. Den skål måtte godt stå ved siden af mig 🙂 Iihh, nu blir jeg helt sliksulten…

  2. Ja du har valgt alt det, jeg ikke kan fordrage, så jeg spiser det ikke fra dig – nej hvis det så endda havde været stærk lakrids eller karameller!

  3. Lige præcis det samme som jeg har valgt i aften, de syrlige stjerner er super. men elsker også sure kastajer;)

Skriv et svar

