Fra min mors klædeskab #3

Det var sidste omgang af min mors gamle sager! Jakken er quiltet og har skulderpuder og fine knapper, men farven er nok lige lidt for krads til at jeg ville få den brugt, så den får som den eneste ting lov at blive hos hende. De andre ting tyvstjæler jeg – hæ!

I morgen går turen tilbage til København, hvor jeg kan køre med en venindes forældre. Smart! Og så står den jo på nytårsindkøb, planlægning af outfit og alt det. Tror nu godt, at jeg allerede ved hvad jeg skal have på – en genganger fra tidligere.

2 responses to “Fra min mors klædeskab #3

  1. Er ret vild med kombinationen kulsort/pangfarve – det klær’ dig🙂

    Cille
    thelostdays.wordpress.com (world of disco)

Skriv et svar

