2. juledag

Så er der ikke mere grisefest til mig! Maden kommer jeg nu ikke til at savne. Dagen i dag har jeg i stedet for spenderet sammen med mine forældre. Vi har gået tur i skoven – vældig hyggeligt. Og så forbrænder man jo nok også en brøkdel af al den julemad, der er røget indenbords i løbet af de sidste par dage.

Jeg havde jo lovet at flashe et par af mine julegaver. Har valgt et par stykker ud – ikke nødvendigvis de bedste, men fordi jeg lige havde dem ved hånden og de tog sig godt ud på foto. 😉

Flotte bogstaver fra AlphaArt som skal pynte i mit køkken

Juhuu, abonnement på min yndlingsblad!

Min kæreste havde lavet noget af et udstyrsstykke. Udover et meget flot sæt undertøj gav han mig denne æske:

Inden i æsken var der sørme flere æsker på rigtig babuschka-dukke manér:

Og til allersidst fandt jeg denne meget flotte tegneserie på bunden:

Jeg ved ikke om I kan læse hvad der står i taleboblerne, men ellers kan jeg afsløre, at han har inviteret mig til en europæisk storby efter eget valg! 😀 Til sidst i brevet stod der dog: “Gælder desværre ikke shoppingudgifterne. Det har jeg simpelthen ikke råd til, skat.” Haha, så slem er jeg da heller ikke?! Så er spørgsmålet bare hvor jeg skal tage hen. Har prøvet London, Berlin og Paris, så måske skulle man prøve noget nyt? Forslag er velkomne! 🙂

12 responses to “2. juledag

  1. NØJ en sød kæreste du har, hvilken genial gave! 🙂

  2. virkelig kreativt og supergodt lavet -ja og en rigtig dejlig gave*<:o)

  3. Faldt lige over din blog – virkelig lækker!

    og sikken fantastisk gave, du har fået af din kæreste. har selv fået det samme – næsten da 😉

    Mvh.

    http://www.xno3.blogspot.com/

  4. Årgh ingen misundelse herfra – eller?… Ej en dejlig gave, jeg har besøgt ret mange europæiske byer, men Paris er stadig favoritten 🙂 Ellers synes jeg rigtig meget godt om Malaga, Rom og
    Venedig 🙂 Dejlige byer – med dejlig varme:)

  5. synes virkelig din blog er fin, rigtig rigtig fin!

  6. Fantastisk gave 😀 synes der er nogen virkelig kreative kærestemænd herude i blogland 😀

  7. Mange tak for alle jeres søde kommentarer! 🙂

  8. Rom er en helt fantastisk by, og ellers er Amsterdam faktisk også rigtig hyggeligt!

  9. Ved ikke om du ser denne besked – men ta’ til Barcelona.. Der er vejret dejligt de næste 9 mdr., byen er utrolig flot og der fantastisk muligheder for shopping (Zara er billigt i Spain!!)..
    Desuden er der både storby og strand i ét.. Hvis dig og kæresten skulle have lyst til en slappe dag ved vandet 🙂
    – Det var bare et lille tip fra mig..

    • Hej Kamilla. Får fluks en mail, når der kommer nye besvarelser, så jeg ser dem skam! 😉 Tak for tippet, men jeg tror faktisk jeg har bestemt mig for Stockholm! Lidt anderledes, men har længe gerne villet dertil. 🙂

Skriv et svar

