Nu er det snart forår…

…for vi har jo netop overstået den korteste dag på hele året, nemlig d. 21. december. Jeg drømmer mig mod varmere tider, og til foråret ville jeg slet ikke have noget imod at putte mine fødder i disse sandaler. Find dem hos Dorothy Perkins til 25 pund her! De har i øvrigt rigtig mange fine sko, hvis du spørger mig.

Hvem sagde problemer med at leve i nuet?!

2 responses to “Nu er det snart forår…

  1. Hej Sofie🙂
    Sikke en fin blog du har dig – du har lige fået en ny læser, hehe.

    God jul!

Skriv et svar

