Lillejuleaftensgaver

I min familie har vi altid haft en tradition for, at min far køber en pakke til min søster, min mor og jeg, som vi får lillejuleaften. Min mor står for alle de andre gaver til selve juleaften, så lillejuleaftensgaver er udelukkende min fars værk.

Den gave, jeg tydeligst husker, var da vi for mange år siden fik en Playstation 1. Det var helt uhørt at give så vild og dyr en gave dengang, og om aftenen skyndte jeg mig at ringe til min veninde for at fortælle hvad vi havde fået. Mine uovertrufne Gran Turismo-skills er blevet udviklet på selvsamme maskine!

Nå, men i år fik jeg – helt uden min far vidste det – noget jeg havde ønsket mig. Et gavekort til H&M! De, som hyppigt læser min blog, ved jo nok, at jeg er en sucker for H&M, så det er bare den helt perfekte gave. Nu skal jeg bare i gang med at udtænke hvad jeg skal bruge det til – der er jo nok at vælge imellem! Glædelig lillejuleaften til jer alle!

Skriv et svar

