Snøresko

Jeg kiggede allerede på disse basser, da de var i H&M først på efteråret (så vidt jeg husker), men jeg købte dem ikke. Det har jeg dog længe fortrudt, men så fandt jeg dem lige på Trendsales i min størrelse – og fik dem for kun 150 inkl. porto! Fedt. Nu ligger de bare på mit lokale posthus og venter på mig til jeg kommer hjem fra juleferie. Jeg glæder mig!

Hvis alt går vel, så vender jeg tilbage senere i aften med lidt godter fra min mors klædeskab.

2 responses to “Snøresko

  1. De har dem på H&Ms hjemmeside til 149 til andre interesserede. Har lige modtaget mine, de er nice 😀

    • Ja, jeg har godt set det – det var også min grund til at ville have dem så billigt! 😉 Men så kommer der jo også porto osv. oveni. Men tak for det alligevel – måske er der andre der kan bruge det! 🙂

Skriv et svar

