Fra min mors klædeskab #1

Skjorte: Min mors, jeans: Gina Tricot, ring: H&M, støvler: Min mors (Angulus)

Juhuu, så fik jeg endelig taget billeder af min mors aflagte tøj. Er vældig tilfreds med resultatet! Igen har min far hjulpet mig, og det er derfor hans kamera vi har brugt endnu en gang. Selvom brillerne kunne ligne nogen fra tidligere tider, så er det altså bare mine læsebriller. 😉

Og ikke ét ord om, at jeg har knappet skjorten skævt, det er jo selvfølgelig meningen! 😀 (Tak fordi du ikke sagde noget, far – doh!)

Flere billeder af tøj fra gemmerne følger de næste par dage… Stay tuned!

4 responses to “Fra min mors klædeskab #1

  1. Hej Sofie 🙂
    Jeg har blogget billede nr. 2 på min blog 🙂 Håber det er iorden, ellers må du lige sige til :D!
    Synes, du har en virkelig inspirerende stil og blog.

    – Regitze 🙂

    • Hej Regitze. Det er helt ok, men dejligt at du lige skriver det. 🙂 Og når du skriver så søde ord om min blog, så gør det slet ikke spor! 😉 En glædelig jul til dig.

  2. hej sofie.
    jeg er lige startet på at læse din blog for noget tid siden, og nu har jeg gået og set på alle de flotte billeder af dig. og hvor har du egentlig en flot hud! jeg bliver helt misundelig. 🙂
    hm, tænkte på om du ville fortælle din hemmelighed, eller evt. komme med nogle gode tips? hehe
    og hvis der er et indlæg om det allerede, så undskyld på forhånd, er en ny læser. 🙂

    • Hej Charlotte. Sikke da en sød kommentar! Nu vælger jeg selvfølgelig også de billeder ud, hvor jeg ser pænest ud på, så det er altså ikke altid jeg ser lige smart ud. 😉 Mht. min hud, så gør jeg faktisk forbavsende lidt. Fjerner make-up hver aften med en fjerner fra Matas og putter ansigtcreme fra Derma i fjæset, når jeg husker det. 😛 Og jeg får altså også bumser!! Så der er desværre ikke meget hjælp at hente herfra. Det blev lidt langt, men pyt. 🙂 En glædelig jul til dig.

Skriv et svar

