Dyr vs. billig – igen!

Bluse fra Minimum

Dette billede er faktisk en gammel sag som jeg tidligere har vist i “Dagens outfit” her, men min veninde viste mig i går omtalte artikel fra Eurowoman, hvor en næsten tro kopi af min bluse fra Minimum blev vist, nemlig denne:

Bluse fra Maje

Som I kan se, er blusen fra Maje og kan finde på net-a-porter.com til den nette sum af 1864 kr. Så jeg er nu ganske godt tilfreds med mit næsten identiske køb til kun 400 bobs!

Dagen i dag er forløbet med kålknytning (don’t ask) hos min farfar samt tedrikning på café med min veninde og hende kæreste. Virkelig hyggeligt! Desværre er jeg gået hen og blevet lidt halv-sløj – jeg gider virkelig ikke at være syg juleaften! Fingers crossed!

PS: Beklager mit lettere fårede ansigtsudtryk – jeg ved ikke lige hvad der gik galt…

Skriv et svar

