Hurra!

Så kom man endelig hjem til det mørke Jylland! Bortset fra DSBs forsinkelser (læs: Da vi i Skanderborg fik at vide, at toget ikke kørte længere end til Århus) gik turen uden problemer og i selskab med søde veninder.

Mit eneste problem er egentlig, at der er grænser for, hvor meget fashionabelt man kan komme i nærheden af herude på landet, så derfor har jeg lidt vanskeligt ved at hitte ud af hvad jeg skal skrive på bloggen. Ikke mindst fordi min kuffert som bekendt udelukkende består af gaver og et minimum af tøj. Men så kom min søster med den pragtfulde idé, at jeg da bare kunne vise, hvad man kunne finde i sin mors tøjskab, når man var strandet ude midt i ingentingen. Så vi har været på jagt – resultatet skal jeg nok vende tilbage med!

PS: Beklager hvis det tager lidt tid før billederne vises, men det skyldes, at jeg har glemt stikket til mit eget kamera derhjemme og i mellemtiden har jeg lånt min fars fancy-pancy kamera som tager kæmpestore billeder – der arbejdes på komprimerings-sagen.

Skriv et svar

