Tivoli og sushi på en fredag aften

T-shirt og ring: H&M, jeans: Gina Tricot

Min aften er blevet tilbragt i selskab med min kæreste. Vi har været i Tivoli og kigge på julelys. Og så spiste jeg et kandiseret æble – min favorit julespise! Bagefter tog vi på Nagoya på Sølvtorvet og spiste sushi, men vi var ikke helt tilfredse med det, desværre.

I morgen tager jeg til Jylland på juleferie – hurra! Min kæreste bliver herhjemme og passer på lejligheden, så jeg kommer nok til at savne ham.

Status på kuffertpakning: Jeg havde ikke troet det var muligt, men jeg har faktisk fået stoppet alle gaver + tøj ned i kufferten og en ekstra taske. Jæh!

God weekend til alle!

2 responses to “Tivoli og sushi på en fredag aften

  1. Hej Sofie.
    Lad mig lige starte med at sige, at jeg er helt vild med dine outfits! Jeg så dig via StyleGallery (gennem Costume), og jeg er helt vild med, hvordan du får ret enkle outfits til at se så gennemførte ud… ja, det var det.
    Så til et lille spørgsmål: Jeg har købt en rød læbestift og har haft den på et par gange herhjemme. Men jeg har endnu ikke turdet at tage den på “ud”. Grunden er, at jeg synes, den ret hurtigt ser slidt ud, og at jeg er bange for, at den smitter af på mad og tænder, hvis jeg skal spise eller drikke. Hvad gør du?

    • Hej Anne. Det var da virkelig en sød kommentar – tak! 🙂 Mht. læbestiften, så kan jeg faktisk godt lide, at den “falmer” lidt, så det ikke ser så overdrevet ud. For at undgå at få det på tænderne, kan du lave “finger-tricket”: Når du har taget det på, stopper du en finger ind i munden og holder læberne sammen om den, mens du tager den ud igen. Haha, det lyder nok lidt forkert, og man ser virkelig dum ud mens det står på, men det virker! 😉 Så kommer det overskydende ud på fingeren. Synes ikke det er så slemt med at det kommer på mad og drikke. Alternativt har jeg fået anbefalet MACs læbestifter. Der kommer man et klart lag udenpå og så skulle den holde rigtig godt. Sikke et langt svar, men jeg håber det kan hjælpe dig! 🙂 – Sofie.

Skriv et svar

