SNE!

Pandebånd, halstørklæde, vanter, jakke: H&M, taske: BikBok

Haha, jeg var nødt til at kæmpe mig ud i sneen, da jeg havde et ærinde i byen. På grund af stjålet cykel (jeg raser stadig indvendigt) var jeg nødsaget til at tage bussen, og jeg var tilsyneladende ikke den eneste, der havde fået den pragtfulde idé. Da der endelig kom en bus var den nemlig stopfuld, men jeg var så snedig at hoppe ind ad bagdøren – ha!

Nu skal jeg snart hjem til jul, og jeg glæææder mig! Dog har jeg et alvorligt pladsproblem i kufferten – mere herom senere…

Skriv et svar

