What to wear?

Kjole: H&M

Som så mange andre er jeg begyndt at tænke på nytårs-outfittet. Egentlig synes jeg, at nytårsaften er meget opreklameret, så jeg vil faktisk bare helst have det overstået hurtigst muligt. Behøver jeg at sige, at jeg er sindssygt bange for fyrværkeri?!

Men alligevel vil jeg jo gerne se nydelig ud, og da kjolen på billedet kom tilbage i butikkerne først i december og der lige hang en str. 36 jeg kunne være i, så kunne jeg altså ikke lade være med at købe den. Nok mest fordi den har været så eftertragtet af alle! Nu er jeg bare blevet i tvivl. Jeg har en anden sort kjole med skulderpuder og lange ærmer, og jeg kan ikke lige se, hvordan jeg vil få denne brugt igen. I kan godt høre hvor det bærer hen, ik’? 😉 Jeg tror sgu jeg bytter den! Hvad synes I?

8 responses to “What to wear?

  1. Super super fin :o)
    Hvis du beslutter dig for at bytte den, kunne jeg godt tænkte mig at købe den af dig til købspris selvfølgelig ;o) Hvis det altså er muligt..
    Men den er så fin så synes da du skal beholde den, og ellers ja sælge den til mig 😉

    • Hehe, den havde jeg ikke lige set komme! 😉 Jeg ved også at den er meget eftertragtet, så det ville da være dejligt at sælge den til en som vil få glæde af den, fremfor bare at aflevere den i butikken. Jeg tænker lige lidt over det! 🙂

  2. Byt den – eller sælg den! Jeg var også helt ekset over den, da den begyndte at dukke op i blog-land – men da jeg så prøvede den i H&M, blev jeg SÅ skuffet! Den er jo syet lige op og ned, så man får absolut ingen talje i den ( det lignede lidt en trendy kartoffel-sæk på mig, hihi) – og så var stoffet så tyndt at man kunne ane éns undertøj indenunder den :S Synes den er for dyr i forhold til kvaliteten på den.

    Jekatarina 🙂

    • Ja, jeg har godt hørt nogle stykker sige, at de var lidt skuffede over den, men jeg synes altså at den sidder helt ok. Indrømmet, den er ikke helt slim fit, men det synes jeg nu heller ikke gør noget. Dog lyster jeg selvfølgelig heller ikke at ligne en (u?)trendy kartoffelsæk! 😉 Prisen (199 kr.) taget i betragtning, så synes jeg faktisk at kvaliteten er udmærket, og synes nu ikke den er gennemsigtig. 🙂 Men jeg tror jeg bytter eller sælger den, i hvert fald!

  3. Du skriver endelig hvis du vil sælge den 😀 Jeg er stadig on 😉 Jeg putter bare et sort bælte i taljen hvis det skulle være .. Er helt hooked på den hehe ..

  4. Åh, jeg kan næsten ikke holde ud at du har et eksemplar 🙂 fortryder inderligt at jeg ikke kom lidt mere ind i kampen. Men fin blog btw.

    • Hehe, jeg endte faktisk med at skille mig af med den, hvis det hjælper dig! 😉 Og så har jeg set, at den kommer i grå til foråret hos H&M, så der må du lige holde øje! Synes faktisk den er endnu finere i grå. 🙂

  5. nej nej nej, det hjælper ikke. tvært imod :O
    Tjaeh, jeg tror nu mest jeg er til den sorte.. 🙂

Skriv et svar

