Så var der ny header!

Ja, jeg var altså blevet lidt træt af den gamle, og idéen var egentlig også, at jeg ville skifte header’en ud i takt med årstidernes skiften. Men jeg ved ikke… Ser det dumt ud med den nye? Eller er det mon bare et spørgsmål om tilvænning? Kommentarer modtages gerne! Hvis der er nogen der ikke aner hvad jeg taler om, så er det altså det øverste “faste” billede på bloggen jeg netop har skiftet.

Det nye billede stammer i øvrigt fra dagens outfit som I også lige kan få et kig på:

Pels: H&M, kjole: Vila, støvler: Secondhand

3 responses to “Så var der ny header!

  1. Jeg elsker virkelig den pels!!!

  2. Du er bestemt ikke den eneste! 😉

  3. Nej, for jeg gør virkelig også!! (: den er så fed!
    – Trine

Skriv et svar

