Er det et tegn…

…på at man bruger for mange penge på Trendsales, hvis de begynder at sende en julekort?😀

Anyway, så synes jeg det er en rigtig fin idé – man bliver sgu så glad for at få sådan et! Hvilket minder mig om, at jeg sidste år fik startet en julekortstradition, men i år har jeg endnu ikke fået mig taget sammen til at lave mere end to (som selvfølgelig ikke er afsendt endnu!)

Her ses det smukke julekort fra Trendsales – adressen var endda håndskrevet på kuverten, stakkels praktikant!😉

2 responses to “Er det et tegn…

  1. Hehe, jeg fik også et..🙂
    Super sødt af dem..

  2. også mig🙂 hi hi…..

Skriv et svar

