Åh, altså…

En rigtig møgdag igen i dag.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er jobsøgende, og i dag har jeg fået endnu et afslag. Jeg sagde mit (ellers ganske udmærkede) receptionist-job op for at rejse rundt i Australien og New Zealand, og nu er det altså ved at være på tide at finde et nyt job. Problemet er bare, at det mildest talt er umuligt! Har allerede været til flere samtaler, men ingen vil tilsyneladende have mig. Suk! Hvem der bare havde et sejt job på et blad eller sådan noget. Dobbelt-suk!

Jeg fortryder ikke, at jeg sagde mit job op, da det har været en virkelig stor oplevelse at rejse rundt på den anden side af kloden med min kæreste i hånden. Men det er saftsuseme lidt svært at blive ved med at holde humøret højt, når man ikke har nogen penge og samtidig skal betale husleje, mad osv. – for ikke at glemme nyt tøj! Sidstnævnte er en nødvendighed på højde med de to første, det er klart for enhver.

Nå, jeg havde vist bare bruge for at “hælde vand ud af ørerne” som min veninde ville have sagt. Men hvis der er nogen der kender nogen som kender nogen som kender nogen, der kan bruge en receptionist eller noget i den dur, så sig endelig til! Så lover jeg at se bare lidt gladere ud end på billedet. Og jeg laver i øvrigt en proper kop kaffe!

Skriv et svar

