FORPULEDE TYVEKNÆGT!

Suk, så skete det også for mig. Jeg var inde på Strøget og købe de sidste par julegaver (hvilket i øvrigt lykkedes) og parkerede min cykel ved Kultorvet i cykelstativet omkring kl. 11. Da jeg så kommer tilbage omtrent en time senere, så er min cykel kraftedme væk!

Jeg har kigget hele Kultorvet igennem (med mord i øjnene), men den var ikke at se nogen steder. Selvfølgelig ringede jeg tudbrølende til min mor, og som hun korrekt påpegede, så var jeg lidt træt af min cykel i forvejen, men det er da stadig pisse irriterende ikke at have noget transportmiddel.

Nu skal jeg så i gang med at kigge efter en ny en af slagsen. Mine krav er en blød sadel, bedstemormodel og en ikke-opsigtsvækkende farve. Ikke fordi min nu stjålne cykel var festligt farvet – den var sort – men så opfordrer jeg da ikke lige frem til tyveri. Men det er de forpulede cykeltyve jo tilsyneladende også ligeglade med!

Måske skulle man gå efter sådan en sag fra Mosquito?

3 responses to “FORPULEDE TYVEKNÆGT!

  1. Sikke et dejligt sprog – gad vidst hvem du er datter af????

  2. ikke for noget vel.. men jeg tror da nok at tyvene går i en stor bue ud om cykler der er specielle og nemt kan genkendes? 🙂 Så jeg ville fyre op for pangfarverne hvis jeg var dig ! 😉

Skriv et svar

