Endnu et DIY-projekt…

Som sagt syede jeg noget mere den anden dag, og det er så den kjole som I kan se på billedet.

Jeg ved ikke helt… Kan ikke finde ud af længden – skal den mon være kortere? Og så synes jeg til tider det ligner en klædedragt der mest af alt vil egne sig til rollespil i skoven. Hvis man parrer den med en skjold og et papsværd, ville det så ikke ligne en rollespilsdragt?!

Anyway, jeg er nok nogenlunde tilfreds med resultatet. Idéen var, at der skulle være draperinger på den, hvilket jo også er lykkedes meget godt, men det er dog lidt svært at se på billedet. Nu må vi se om jeg får den brugt!

6 responses to “Endnu et DIY-projekt…

  1. Den ville være rigtig lækker i bordeaux! 😉

  2. Ja, det tror jeg faktisk du har ret i! Måske skulle man gå i gang… 😉

  3. Ann Cathrine Hove

    Den er rigtig flot! Godt lavet.

  4. Nej hvor er den fin!! Hvor er du dygtig! Er på ingen måde handy – ville ønske jeg kunne trylle sådan en sag frem!

  5. Haha, tak, Trine! Det var ikke særlig svært – men det skal jeg jo sige! 😉 Det var det altså ikke… Nogen gange har jeg bare nogle idéer inde i hovedet som bare MÅ ud! 🙂

Skriv et svar

