Maxi skirt

T-shirt: Monki, bælte: Secondhand, maxi skirt: DIY/Eget design

Jep, et maxi skirt var en af de ting jeg syede i går! Har længe sukket efter et, men synes ikke rigtig jeg kunne finde et pænt et af slagsen. Dette er lige i øjet! Jeg brugte i store træk denne guide fra anywho.dk – smadder nemt!

Jeg synes dog det er lidt svært at finde ud af hvad jeg skal sætte den sammen med, når jeg skal udenfor. Min pels er sådan lidt for stor i det, mens en lang jakke jo heller ikke vil gøre noget godt. En kort, sort læderjakke ville nok have været på sin plads, men sådan en ejer jeg desværre ikke. Any ideas?

4 responses to “Maxi skirt

  1. Faldt lige over din blog, og jeg vil bare sige: Den er rigtig god!🙂

  2. Wauw det er bare lækkert.. jeg sukker selv efter et, men har bare ikke fundet det stof jeg vil bruge… (Lolland er måske ikke det fedeste sted at bo??)😉
    Jeg mener nu nok at du sagtens kan bruge en pels.. !🙂
    Hilsen Charlotte/mitlivsomtvilling

    • Mange tak, er også ret glad for resultatet!🙂 Jeg har nu bare brugt ganske almindeligt jerseystof fra Stof2000 – det skulle da være til at fremskaffe de fleste steder, vil jeg mene!

Skriv et svar

