Dagens outfit

Jakke: H&M, t-shirt: Monki, halskæde: H&M, jeans: H&M Trend, støvler: secondhand

Den eneste grund til, at jeg overhovedet kom i tøjet i dag var, at jeg fik en melding om, at der lå en pakke fra Asos til mig på posthuset! Juhuu, my two new babies! Faktisk havde postbuddet forsøgt at aflevere dem i går – hvad med lige at ringe på døren inden du bare smider en seddel i postkassen?! Når man endelig er hjemme, så kan de da godt lige prøve i det mindste.

Nå, men jeg tog i hvert fald lidt tøj på, og havde en forfærdelig lyst til at have mine højtaljede 70’er trompetbukser på. De bliver brugt alt for lidt, men der er altså også grænser for hvor meget man kan sætte dem til. Der er sgu da sådan lidt Snoop Dogg over mig, er der ikke?!

Jeg regner med at vise jer mine to nye skattebasser fra Asos senere. Det er lidt halvsvært at tage ordentlige billeder uden en kæreste ved hånden!

3 responses to “Dagens outfit

  1. Jeg tror sgu du står og træder i en lort, dér, Sofie.

    • Haha, jeg har faktisk fået flere kommentarer om hvad fanden det er jeg står og jokker i! Men det er altså rust på min terrasse som på ingen måde kan gå væk. Håber I havde en god julefrokost. 😉

Skriv et svar

