BikBok

Jeg må nok indrømme, at jeg har et lidt ambivalent forhold til BikBok, da jeg på den ene side synes meget af deres tøj er grimt og teenage-agtigt (man er vel fyldt 21!), men på den anden side har de altså også nogle rigtig fine ting ind i mellem. Sådan er det vel egentlig med de fleste highstreet-butikker, så måske er det i virkeligheden ikke noget nyt.

Hvis man ikke havde lovet sig selv at lade være med at købe flere ting med skulderpuder eller endnu ikke var kørt træt i pailletter, så er der faktisk mange flotte ting i deres kollektion. Men når det nu er tilfældet for mig, så vil jeg holde mig til dette armbånd til kun 39 DKK! Not bad at all. Se hele kollektionen her.

2 responses to “BikBok

  1. Jeg har det på nøjagtig samme måde, hvad angår Bikbok – Men armbåndet måtte da også gerne komme hjem til mig og bo! 😉

Skriv et svar

