Dagens outfit

Bluse: Minimum, jeans: Gina Tricot, støvler: Secondhand, smykker: H&M

Se lige min nye leo-bluse! Det er faktisk det eneste stykke med dyreprint jeg ejer – min kæreste har nemlig altid nedlagt veto mod aftryk af dyr på tøj. Men jeg faldt altså over denne skønne sag i Invasion, hvor jeg havde et tilgodebevis til, og jeg kunne ikke stå for kombinationen af skulderpuder, pufærmer og leopardprint. Jeg glemte faktisk at tage et billede af blusen bagfra, men der er altså knapper hele vejen ned – rigtig fin detalje. For lige at slå det fast er mine bukser altså ikke beskidte, jeg tror det må være lidt regn på linsen.

Nu vil jeg smutte til brunch! Uhm, hvor jeg glæder mig…

2 responses to “Dagens outfit

  1. Sikke en yndig bluse…🙂

Skriv et svar

