Pyyyh…

Det er sørme da dejligt og yderst tiltrængt at sidde med benene oppe! De sidste mange dage har for mit vedkommende bestået af klimamesse og nu er det godt nok rart at være færdig med det.

I morgen står den på brunch med min veninde Cindy. Det er tusind år siden jeg har set hende, så det glæder jeg mig smadder meget til.

I øvrigt har jeg lige en bonusoplysning: Nu kan du blot skrive sofiesblog.dk i adresselinjen, og vupti, så kommer du frem til min blog!🙂

Jeg håber, at I allesammen har haft en fantastisk weekend!

Skriv et svar

