Jagtvej 199

Kender I denne genbrugsbutik? Jeg gjorde ikke, indtil jeg kørte hjem en lørdag nat og så en fin, fin pels i vinduet. Nogle dage efter cyklede jeg forbi, og tænkte at jeg lige måtte kigge ind – det fortrød jeg ikke! Udefra gør butikken ikke meget væsen af sig – faktisk ligner den langt fra en god genbrugsbutik, men det knap så flotte skilt snyder altså. Indenfor bliver man modtaget af mægtig søde ekspedienter for ikke at tale om alt det smukke tøj. Her er alt fra grove herrestøvler til pailletjakker og 80’er-kjoler – og ikke mindst en hel masse fine pelse! Butikken har åbenbart ligget der i flere år, men har gennemgået en større renovering i januar – så vidt jeg husker. Priserne er yderst rimelige, men de er selvfølgelig en anelse højere end de gængse genbrugsbutikker.

På lørdag holder butikken en lille decemberfest fra kl. 10-15, hvor der vil blive serveret glögg og brunkager – og så vil der være 20% på alle varer (der ikke i forvejen er nedsat)! Kig forbi, jeg tror ikke I bliver skuffede. Nedenfor ses seneste nyhedsbrev.

2 responses to “Jagtvej 199

  1. Jeg plejer tit at gå en tur i “Genneren”, som mig og mine veninder kalder den. Jeg har fundet nogle rigtig fine ting derinde, som fx mit indianerlignende taljebælte til 20 kr og en vintageclutch til en 50’er, men det er langt fra altid man finder noget godt derinde! Priserne er dyre (200 kr for en skjorte) og damerne er sure..

    • Er du sikker på vi taler om samme butik? 😉 Er nemlig helt uenig, men det kan jo også sagtens være at vi bare har forskellig opfattelse af butikken. Som jeg skrev i indlægget synes jeg også, at priserne er lidt højere end i fx Kirkens Korshær, men jeg tingene er så også pænere – efter min mening. Jeg synes heller ikke at “damerne” er sure, jeg talte med en sød, ung norsk/svensk pige som var vældig hjælpsom. 🙂

Skriv et svar

