Julegaveindkøb

Ring: H&M

I dag har jeg tilbragt det meste af dagen med min veninde Michelle og som overskriften antyder, så har vi været på julegaveindkøb. Det værste er bare, at man altid kommer til at købe noget til sig selv, selvom man jo burde bruge pengene på julegaver! Men faktisk synes jeg, at jeg klarede det meget godt. Købte kun to ringe i H&M (den ene ses på billedet, den anden er identisk, bare sort) til en samlet værdi af 29,95 kr. Og så faldt jeg – selvfølgelig også i H&M – over den sorte langærmede kjole med kæder på skuldrene, der er blogget så meget om. I vide hvilken jeg mener! Og så havde jeg et tilgodebevis til Invasion som jeg har haft i næsten tusind år, og jeg fik endelig brugt noget af det på en meget flot bluse, som I må se en anden dag. Når det er penge fra et tilgodebevis, så tæller det jo ikke som rigtige penge! Nedenfor ses Michelle (som vistnok gør grin med min ellers så fine blogger-positur. Hrmpf!)

Michelle

Skriv et svar

