Finally!

Nu har jeg sukket efter disse trøjer så længe, men så så jeg lige, at de er blevet sat ned til kun 171 DKK pr. stk.! Så kunne jeg altså ikke dy mig, og de er hermed blevet endnu en julegave til mig selv – jeg kan næsten ikke vente! Hvis du skal have en med, så find den her. Husk at sætte kursen til at være GBP, så sparer du nemlig et par håndører.🙂

4 responses to “Finally!

  1. Uuuh godt tip!! De ser godt nok lækre ud!🙂

    /Stiletterne.dk

  2. Ja, ik’?😉 Jeg kan næsten heller ikke vente med at få fingre i dem! Og jeg har endda set en i virkeligheden som så meget pænere ud end på billedet. Endnu et plus!

  3. hmm, og så bliver de sat ned EFTER jeg har købt dem….. typisk…..😦

    men skønne er de jo🙂

    knus sanne (og tak for sidst forøvrigt)

Skriv et svar

