Dagens outfit

For snart lang tid siden købte jeg som bekendt nogle ting i Kirkens Genbrug, men jeg har aldrig fået dem vist. Her ser I så den ene striktrøje jeg købte – til kun 35 bobs! Den er meget behagelig og jeg kan også rigtig godt lide farven. Dog står den ikke godt til mit vinterblege og makeup-fri fjæs, men hvad pokker!

Måske vender jeg tilbage senere med et “Aftenens outfit”, for jeg skal nemlig noget spændende og lidt mærkeligt, men det kan I høre meget mere om senere!

Skriv et svar

