Aftenens outfit

Kjole: Gina Tricot

Som lovet følger her et billede af aftenens tøj. Da det er en genganger fra tidligere får I i stedet et foto af herligheden bagfra – måske skulle jeg lige arbejde lidt på en sort bh…

Måske fik jeg overdramatiseret aftenens begivenhed en smule, for så vildt er det altså heller ikke. Som nogen måske ved, så er jeg vældig aktiv på Trendsales’ debatforum, hvor jeg har lært mange søde og rare mennesker at kende. I aften skal nogen af os så mødes i virkeligheden! Det er jo nærmest som en blind-date bare med veninder! 😀 Jeg glæder mig i hvert fald og er også lidt spændt på hvordan det bliver. Jeg tager mit kamera med, så mon ikke der følger et par billeder i morgen.

God lørdag aften!

Skriv et svar

