Uhm…

I disse dage består min morgenmad af dette – mest fordi jeg er kørt lidt træt i havregryn som jeg ellers plejer at spise. Juicen består af 2 appelsiner og 2 gulerødder som er kørt igennem en saftpresser, og i skålen findes akaciehonning i bunden efterfulgt af græsk yoghurt (eller hvad man nu lige har af mælkeprodukt) og så er det toppet med hjemmelavet müsli (havregryn, græskarkerner og solsikkekerner) + æble i små stykker. Det er altså bare godt!

Det blev heldigvis ikke så sent i går til koncerten, så jeg kan godt fungere i dag uden junkfood. Måske har det noget at gøre med de to burgere jeg fik kl. 1 i nat, men det siger vi ikke til nogen!

2 responses to “Uhm…

  1. Det ser lækkert ud, Sofie 🙂

  2. Det kan du også lige bande på det er! 😉

Skriv et svar

