Dagens outfit

T-shirt: Monki, nederdel: H&M, støvler: Secondhand

Så kunne det endelig blive til et “Dagens outfit”, omend det ikke er det mest nyskabende i hele verden. Men det fungerer!

Min dag er tilbragt med at tulre (findes det ord?) rundt på Østerbro og lede ihærdigt efter nogle ting fra Housedoctor, men enten var butikkerne lukkede eller også havde de kun en enkelt ting af det mærke. Æv! Senere mødtes jeg med min kæreste på The Livingroom – meget hyggelig café, selvom der til tider er liiige mørkt nok til mig.

I aften skal jeg på Lille Vega og høre The Rumour Said Fire med nogle veninder – et nyt tiltag, hvor det kun koster 50 kr. at deltage. Lige noget for en fattiglus som jeg!

Skriv et svar

