Min nye (og eneste) læbestift

Ja, så kom jeg også med på læbestifts-moden. Det er mest skønne svenske Hanna der har inspireret mig, for hun ser altid helt fantastisk ud med røde læber. Jeg købte denne fine læbestift fra Gosh (Velvet Touch nr. 139) – den er ikke helt postkasse, hvilket jeg helst ville undgå. Dog tror jeg liiige at jeg skal øve mig lidt, så jeg ikke kommer til at ligne en klovn. Og hvad så når man skal spise og drikke med læbestift på, så kommer det vel ud over hele fjæset? Hmm… Practice makes perfect, I guess!

Skriv et svar

