Så er jeg her igen…

Pyha, jeg har haft lidt travlt i denne weekend, så derfor har jeg slet ikke nået at poste indlæg herinde. Som skrevet tilbragte jeg fredagen på Strøget, hvor jeg fik købt en ring, et halskæde og et par jeans. Slet ikke så dårligt! Aftenen skulle have bestået af en rolig pigemiddag, men det udviklede sig til bytur til kl. 6 om morgenen – pyyyyh…

I går havde jeg så travlt med at have tømmermænd, at jeg slet ikke kunne overskue at opdatere bloggen plus at jeg har glemt mit kamera hos min veninde. Typisk! Jeg må snart hente det, så I kan følge lidt med.

I dag havde jeg egentligt planlagt at tage til noget designskole-bazar, jeg læste om på aok.dk, men nu kan jeg ikke finde artiklen om det, så det må desværre droppes.

Laver lige et lidt mere inspirerende indlæg senere. Hej så længe!

Skriv et svar

