Frisk ånde

…kan jeg ikke ligefrem prale af, for jeg har netop indtaget noget meget lækkert aftensmad med uhyggeligt meget hvidløg i! Jeg synes aldrig at mad kommer til sin ret på fotos, men I kan da i det mindste se hvad det forestiller. I modsat fald kan jeg lige forklare: Gulerodsstave, ovnbagte, krydrede kartofler og pastinakker i stave, fromage frais med persille og hvidløg samt brød med hjemmelavet chili-/hvidløgsolie. Det smagte virkelig godt! Sig endelig til, hvis I skal have noget udspecificeret.

4 responses to “Frisk ånde

  1. Det ser virkelig lækkert ud!!
    Jeg er selv total idéforladt, når det kommer til mad.. så det er dejligt med lidt inspiration 😉

  2. Nå, det er da dejligt at du synes det! 😉 Synes ellers ikke det ser så lækkert ud på billedet, men det smagte til gengæld rigtig godt! 🙂

  3. Når du tager billeder af mad kan det være en god idé at undlade blitz og i stedet placere godterne under en alm. lampe. Så kommer det ikke til at se så “nøgent” ud.

Skriv et svar

