En hel dag uden indlæg!

Det er vist rekord for mig! Men jeg har haft smadder travlt i dag. Startede dagen med en løbetur i Fælledparken – godt nok kun 2,2 km, men det er altså også rigeligt, når man er i så sindssygt dårlig form som jeg er. Og jeg har netop afsluttet dagen med en hel masse sushi – uhm…

I morgen kommer min søde veninde Trine og besøger mig, og så skal vi lige et smut forbi Strøget, da hun har H&M-abstinenser. Nå ja, jeg klager ikke!

Mit kamera har slet ikke været i aktion i dag, så et billede må I altså undvære. Jeg vender stærkt tilbage i morgen!

Skriv et svar

