Mit nyeste køb

Altså… Jeg var jo lige et smut forbi H&M i dag, fordi jeg alligevel var på de kanter. Og så fandt jeg denne her meget flotte ring med facetsleben sten (måske er det ikke helt ægte diamant, men alligevel.) Så det er mit andet smykke jeg har købt inden for kort tid! Det er da godt klaret. Nu er det bare lige det der med at få ringen af igen… Shit! Har ast og mast, men den er bare stuck. Så er det heldigt den er så diskret, hvis den skal bo der for evigt!

Håber I har nydt en dag med blæst og regn – jeg var sgu bange for, at mine havemøbler skulle flyve ud over terrassen (på 6. sal), men de blev der heldigvis.

Hej-hej!

4 responses to “Mit nyeste køb

  1. Den var rigtig fin den ring. Og tak for tippet om kjolen 😉

  2. Rigtig flot ring! Hvad kostede den? Tak! xx

Skriv et svar

